book cover

Zasady badań pedagogicznych : strategie ilościowe i jakościowe

Pilch, Tadeusz, Bauman, Teresa, Radźko, Andrzej Oprac., Żak, Wydawnictwo Edukacyjne

Year of publication: cop. 2001.

Pedagogika metodologia., Pedagogika metodologia podręcznik akademicki., Pedagogika metodologia podręcznik akademicki., Podręcznik

available:

1 from 2

Author
Pilch, Tadeusz
Bauman, Teresa
Radźko, Andrzej Oprac.
Żak, Wydawnictwo Edukacyjne
Title
Zasady badań pedagogicznych : strategie ilościowe i jakościowe
ISBN
83-88149-69-5
Place of publication
Warszawa :
Publishing house
"Żak",
Year of publication
cop. 2001.
Issue number
(Wyd. 2 [i. e. 3] popr. i rozsz.).
Volume
372 s. ;
Dimensions
21 cm.
UDC
37.01(075.8)
37.01(075.8)
37.01(075.8)
Additional information
Na s. 4 okł. błędny ISBN.
Na s. 4 okł. błędny ISBN.
Na s. 4 okł. błędny ISBN.
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy. Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Object passwords
Pedagogika metodologia.
Pedagogika metodologia podręcznik akademicki.
Pedagogika metodologia podręcznik akademicki.
Podręcznik
020
%a 8388149695
080
%a 37.01(075.8)
080
%a 37.01(075.8)
080
%a 37.01(075.8)
100
%a Pilch, Tadeusz
245
%a Zasady badań pedagogicznych : %b strategie ilościowe i jakościowe /
250
%a (Wyd. 2 [i. e. 3] popr. i rozsz.).
260
%a Warszawa : %b "Żak", %c cop. 2001.
300
%a 372 s. ; %c 21 cm.
500
%a Na s. 4 okł. błędny ISBN.
500
%a Na s. 4 okł. błędny ISBN.
500
%a Na s. 4 okł. błędny ISBN.
504
%a Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.%a Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
504
%a Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
504
%a Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
650
%a Pedagogika %x metodologia.
650
%a Pedagogika %v podręcznik akademicki. %x metodologia
650
%a Pedagogika %v podręcznik akademicki. %x metodologia
655
%a Podręcznik
700
%a Bauman, Teresa
700
%a Radźko, Andrzej %e Oprac.
710
%a Żak, Wydawnictwo Edukacyjne
920
%a 83-88149-69-5

Available items

1.
Accession: 25227
Signature: 37.012(075.8)
Status: Checked in
2.
Accession: 25831
Signature: 37.012(075.8)
Status: Checked out
Due date: 2025/09/15

Most often borrowed