Autor
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ) Redakcja
Tytuł
Badania marketingowe : metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem
ISBN
978-83-01-24029-5 (oprawa miękka)
Miejsce wydania
Warszawa :
Numer wydania
Wydanie II.
Objętość
640, [1] strona :
Informacje dodatkowe
Bibliografia, netografia na stronach 633-[641]. Bibliografia, netografia na stronach 633-[641].
Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, specjalistów marketingu, pracowników agencji badawczych i przedsiębiorców.
Książka dostępna także jako audiobook i e-book.
Hasła przedmiotowe
Marketing research
245
%a Badania marketingowe :
%b metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem /
260
%a Warszawa :
%b PWN,
%c 2025.
300
%a 640, [1] strona :
%b fotografie, ilustracje, wykresy ;%b fotografie, ilustracje, wykresy ;
%c 24 cm.
504
%a Bibliografia, netografia na stronach 633-[641].%a Bibliografia, netografia na stronach 633-[641].
521
%a Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, specjalistów marketingu, pracowników agencji badawczych i przedsiębiorców.
530
%a Książka dostępna także jako audiobook i e-book.
650
%a Marketing research
650
%a Badania marketingowe
700
%a Mazurek-Łopacińska, Krystyna
%d (1951- )
%e Redakcja
710
%a Wydawnictwo Naukowe PWN
920
%a 978-83-01-24029-5 (oprawa miękka)