okładka

Gra

Maleszka, Andrzej, Maleszka, Andrzej. Il., Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, Maleszka, Andrzej (1955- ).

Rok wydania: 2013.

Literatura młodzieżowa polska 21 w., Powieść młodzieżowa polska 21 w.

dostępne:

0 z 1

Autor
Maleszka, Andrzej
Maleszka, Andrzej. Il.
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
Maleszka, Andrzej (1955- ).
Tytuł
Gra
ISBN
978-83-240-1959-5 : zł 36,90
Miejsce wydania
Kraków :
Wydawnictwo
Społeczny Instytut Wydawniczy Znak,
Rok wydania
2013.
Objętość
454, [1] s. :
Rozmiary
18 cm.
Seria
Magiczne Drzewo / Andrzej Maleszka
Znak Emotikon
UKD
821.162.1-93
Hasła przedmiotowe
Literatura młodzieżowa polska 21 w.
Powieść młodzieżowa polska 21 w.
Słowa kluczowe
fantasy
przygody
gry
bestseller
ekranizacja
Streszczenie
Piąty tom bestsellerowej serii "Magiczne drzewo" Klon Kukiego powrócił i szuka tajemniczej kostki do gry. Wraz ze służącymi mu robotami włamuje się do Galerii Globo. O włamanie zostaje oskarżony Kuki i musi uciekać z domu. Odnajduje kostkę, która ma potężną moc, lecz wciąga posiadacza do niebezpiecznej gry. Kuki, Gabi i Blubek wyruszają na poszukiwanie klona. Prowadzi ich skorpion zdrajca. Kuki i przyjaciele zostają porwani do podziemnej twierdzy klona. Muszą pokonać olbrzymie roboty, sterowane nietoperze i pułapki skorpiona. Ta wyprawa okaże się grą, którą nie łatwo jest wygrać. Przygodowa powieść o szybkim tempie i zaskakujących pomysłach. A także o pechu, szczęściu i przyjaźni...
020
%a 9788324019595
080
%a 821.162.1-93
100
%a Maleszka, Andrzej
245
%a Gra /
260
%a Kraków : %b Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, %c 2013.
300
%a 454, [1] s. : %b il. kolor. ;%b il. kolor. ; %c 18 cm.
490
%a Magiczne Drzewo / Andrzej Maleszka
490
%a Znak Emotikon
520
%a Piąty tom bestsellerowej serii "Magiczne drzewo" Klon Kukiego powrócił i szuka tajemniczej kostki do gry. Wraz ze służącymi mu robotami włamuje się do Galerii Globo. O włamanie zostaje oskarżony Kuki i musi uciekać z domu. Odnajduje kostkę, która ma potężną moc, lecz wciąga posiadacza do niebezpiecznej gry. Kuki, Gabi i Blubek wyruszają na poszukiwanie klona. Prowadzi ich skorpion zdrajca. Kuki i przyjaciele zostają porwani do podziemnej twierdzy klona. Muszą pokonać olbrzymie roboty, sterowane nietoperze i pułapki skorpiona. Ta wyprawa okaże się grą, którą nie łatwo jest wygrać. Przygodowa powieść o szybkim tempie i zaskakujących pomysłach. A także o pechu, szczęściu i przyjaźni...
650
%a Literatura młodzieżowa polska %y 21 w.
655
%a Powieść młodzieżowa polska %y 21 w.
692
%x fantasy
692
%x przygody
692
%x gry
692
%x bestseller
692
%x ekranizacja
700
%a Maleszka, Andrzej. %e Il.
710
%a Społeczny Instytut Wydawniczy Znak
800
%a Maleszka, Andrzej %d (1955- ).
920
%a 978-83-240-1959-5 : zł 36,90

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 11214
Sygnatura: poz.II
Status: W wypożyczeniu
Termin zwrotu: 2025/12/12

Najczęściej wypożyczane