book cover

Wspomaganie rozwoju uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

Osik-Chudowolska, Danuta Redakcja., Wojnarska, Anna Redakcja., Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej

Year of publication: 2001.

Dziecko z niepełnosprawnością nauczanie, Kształcenie integracyjne, Kształcenie integracyjne materiały konferencyjne, Dziecko niepełnosprawne nauczanie materiały konferencyjne, Materiały konferencyjne

available:

1 from 1

Author
Osik-Chudowolska, Danuta Redakcja.
Wojnarska, Anna Redakcja.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Title
Wspomaganie rozwoju uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
ISBN
83-227-1702-4
Place of publication
Lublin :
Publishing house
Wydaw. Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej,
Year of publication
2001.
Volume
234 s. ;
Dimensions
24 cm.
UDC
376.4:37.043](061)
376.4:37.043
Object passwords
Dziecko z niepełnosprawnością nauczanie
Kształcenie integracyjne
Kształcenie integracyjne materiały konferencyjne
Dziecko niepełnosprawne nauczanie materiały konferencyjne
Materiały konferencyjne
Additional information
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliogr. przy rozdz. Bibliogr. przy rozdz.
020
%a 8322717024
080
%a 376.4:37.043](061)
080
%a 376.4:37.043
245
%a Wspomaganie rozwoju uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi /
260
%a Lublin : %b Wydaw. Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, %c 2001.
300
%a 234 s. ; %c 24 cm.
500
%a Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
504
%a Bibliogr. przy rozdz.%a Bibliogr. przy rozdz.
650
%a Dziecko z niepełnosprawnością %x nauczanie
650
%a Kształcenie integracyjne
650
%a Dziecko niepełnosprawne %v materiały konferencyjne %x nauczanie
650
%a Kształcenie integracyjne %v materiały konferencyjne
655
%a Materiały konferencyjne
700
%a Osik-Chudowolska, Danuta %e Redakcja.
700
%a Wojnarska, Anna %e Redakcja.
710
%a Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
920
%a 83-227-1702-4

Available items

1.
Accession: 39635
Signature: 376
Status: To the reading room only

Most often borrowed