okładka

Gnaj do celu w PRLu! : rozrywkowa gra planszowa.

Rok wydania: [2016].

Gry planszowe

Tytuł
Gnaj do celu w PRLu! : rozrywkowa gra planszowa.
Miejsce wydania
Chwaszczyno :
Wydawnictwo
Z. P. "Alexander",
Rok wydania
[2016].
Objętość
1 gra (1 plansza, 4 pionki do gry, 4 cegiełki modernizacji, 4 karty mieszkania, 4 karty zakładu, 1 karta członka PZPR, 1 karta członka ORMO, 1 karta znajomości, 44 karty losu, 4 karty wyposażenia mieszkania, 8 kartek na towar reglamentowany, 64 tabiczki z nazwą towaru, 12 banknotów 10 zł, 4 banknoty 20 zł, 8 banknotów 50 zł, 16 banknotów 100 zł, 8 banknotów 200 zł, 8 banknotów 500 zł, 8 banknotów 1000 zł, 8 banknotów 2000 zł, 8 banknotów 5000 zł, 8 banknotów 10000 zł, 8 banknotów 2000 zł, 8 bank
Rozmiary
w pudełku 26x25x6 cm +
Hasła przedmiotowe
Gry planszowe
Informacje dodatkowe
GRA PLANSZOWA. Zmagania uczestników gry toczą się w realiach Polski Ludowej. Tworzyły je kolejki w sklepach, braki towarów, kartki na żywność i inne artykuły pierwszej potrzeby. Były to też czasy czynów społecznych, pochodów pierwszomajowych i strajków. O jakości życia decydowały też znajomości lub przynależność do partii. Zwycięzcą gry zostaje osoba, która jako pierwsza zdobędzie wszystkie towary luksusowe i reglamentowane, a na końcu samochód.
245
%a Gnaj do celu w PRLu! : %b rozrywkowa gra planszowa.
260
%a Chwaszczyno : %b Z. P. "Alexander", %c [2016].
300
%a 1 gra (1 plansza, 4 pionki do gry, 4 cegiełki modernizacji, 4 karty mieszkania, 4 karty zakładu, 1 karta członka PZPR, 1 karta członka ORMO, 1 karta znajomości, 44 karty losu, 4 karty wyposażenia mieszkania, 8 kartek na towar reglamentowany, 64 tabiczki z nazwą towaru, 12 banknotów 10 zł, 4 banknoty 20 zł, 8 banknotów 50 zł, 16 banknotów 100 zł, 8 banknotów 200 zł, 8 banknotów 500 zł, 8 banknotów 1000 zł, 8 banknotów 2000 zł, 8 banknotów 5000 zł, 8 banknotów 10000 zł, 8 banknotów 2000 zł, 8 bank %b karton, tektura, plastik, kolor ; %c w pudełku 26x25x6 cm +
500
%a GRA PLANSZOWA. Zmagania uczestników gry toczą się w realiach Polski Ludowej. Tworzyły je kolejki w sklepach, braki towarów, kartki na żywność i inne artykuły pierwszej potrzeby. Były to też czasy czynów społecznych, pochodów pierwszomajowych i strajków. O jakości życia decydowały też znajomości lub przynależność do partii. Zwycięzcą gry zostaje osoba, która jako pierwsza zdobędzie wszystkie towary luksusowe i reglamentowane, a na końcu samochód.
650
%a Gry planszowe