
Podstawy zarządzania jakością
Wasilewski, Lesław, Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Rok wydania: 1998.
Jakość produktu normalizacja. normalizacja., Zarządzanie metody. metody., Jakość wyrobów normalizacja
Instytut Książki dba o ochronę prywatności użytkowników i bezpieczeństwo przetwarzania ich danych osobowych oraz stosuje odpowiednie rozwiązania technologiczne zapobiegające ingerencji osób trzecich w prywatność użytkowników. Używamy także plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów oraz do celów statystycznych.Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą politykę prywatności.
Podstawy zarządzania jakością
Wasilewski, Lesław, Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego
Rok wydania: 1998.
Jakość produktu normalizacja. normalizacja., Zarządzanie metody. metody., Jakość wyrobów normalizacja