okładka

Badania marketingowe : metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ) Redakcja, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rok wydania: 2025.

Marketing research, Badania marketingowe, Podręcznik

dostępne:

1 z 1

Autor
Mazurek-Łopacińska, Krystyna (1951- ) Redakcja
Wydawnictwo Naukowe PWN
Tytuł
Badania marketingowe : metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem
ISBN
978-83-01-24029-5 (oprawa miękka)
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
PWN,
Rok wydania
2025.
Numer wydania
Wydanie II.
Objętość
640, [1] strona :
Rozmiary
24 cm.
Seria
Marketing / [PWN]
UKD
339.138
(075.8)
Hasła przedmiotowe
Marketing research
Badania marketingowe
Podręcznik
Informacje dodatkowe
Bibliografia, netografia na stronach 633-[641]. Bibliografia, netografia na stronach 633-[641].
Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, specjalistów marketingu, pracowników agencji badawczych i przedsiębiorców.
Książka dostępna także jako audiobook i e-book.
020
%a 9788301240295
024
%a 10.53271/2024.161
080
%a 339.138
080
%a (075.8)
245
%a Badania marketingowe : %b metody, nowe technologie i zastosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem /
250
%a Wydanie II.
260
%a Warszawa : %b PWN, %c 2025.
300
%a 640, [1] strona : %b fotografie, ilustracje, wykresy ;%b fotografie, ilustracje, wykresy ; %c 24 cm.
490
%a Marketing / [PWN]
504
%a Bibliografia, netografia na stronach 633-[641].%a Bibliografia, netografia na stronach 633-[641].
521
%a Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, specjalistów marketingu, pracowników agencji badawczych i przedsiębiorców.
530
%a Książka dostępna także jako audiobook i e-book.
650
%a Marketing research
650
%a Badania marketingowe
655
%a Podręcznik
700
%a Mazurek-Łopacińska, Krystyna %d (1951- ) %e Redakcja
710
%a Wydawnictwo Naukowe PWN
920
%a 978-83-01-24029-5 (oprawa miękka)

Dostępne egzemplarze

1.
Numer inwentarzowy: 57690
Sygnatura: C33
Status: Do czytelni

Najczęściej wypożyczane