book cover

Sensy i bezsensy edukacji wczesnoszkolnej

Klus-Stańska, Dorota, Nowicka, Marzenna (1962- ), Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Year of publication: cop. 2005.

Metody nauczania, Wychowanie przedszkolne, Nauczanie początkowe., Education, Primary, Nauczanie początkowe, Organizacja, Trudności w matematyce., Komunikacja w edukacji., Pismo studia i nauczanie (początkowe)., Czytanie., Polska, 1901-2000, 1989-2000, 2001-

available:

3 from 3

Author
Klus-Stańska, Dorota
Nowicka, Marzenna (1962- )
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Title
Sensy i bezsensy edukacji wczesnoszkolnej
ISBN
83-02-09313-0
Place of publication
Warszawa :
Publishing house
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne,
Year of publication
cop. 2005.
Volume
238 s. ;
Dimensions
24 cm.
Series
Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna
UDC
372.3/.4.02(438)"1989/..."
372.4/.47
Object passwords
Metody nauczania
Wychowanie przedszkolne
Nauczanie początkowe.
Education, Primary
Nauczanie początkowe
Organizacja
Trudności w matematyce.
Komunikacja w edukacji.
Pismo studia i nauczanie (początkowe).
Czytanie.
Polska
1901-2000
1989-2000
2001-
Additional information
Bibliogr. s. 227-238. Bibliogr. s. 227-238.
020
%a 8302093130
080
%a 372.3/.4.02(438)"1989/..."
080
%a 372.4/.47
100
%a Klus-Stańska, Dorota
245
%a Sensy i bezsensy edukacji wczesnoszkolnej /
260
%a Warszawa : %b Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, %c cop. 2005.
300
%a 238 s. ; %c 24 cm.
490
%a Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna
504
%a Bibliogr. s. 227-238.%a Bibliogr. s. 227-238.
648
%a 1901-2000
648
%a 1989-2000
648
%a 2001-
650
%a Metody nauczania
650
%a Wychowanie przedszkolne
650
%a Education, Primary
650
%a Nauczanie początkowe
650
%a Organizacja
650
%a Czytanie.
650
%a Komunikacja w edukacji.
650
%a Nauczanie początkowe.
650
%a Pismo %x studia i nauczanie (początkowe).
650
%a Trudności w matematyce.
651
%a Polska
700
%a Nowicka, Marzenna %d (1962- )
710
%a Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
920
%a 83-02-09313-0

Available items

1.
Accession: 39383
Signature: 372
Status: To the reading room only
2.
Accession: 39604
Signature: 372
Status: To the reading room only
3.
Accession: 41738
Signature: 372
Status: To the reading room only

Most often borrowed