Cusumano, Michael A. Autor Autor
Jóźwiak, Bożena Tłumaczenie
Tytuł
Zasady strategii : Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs : pięć
ponadczasowych lekcji
Numer wydania
Wydanie I (dodruk). Wydanie I (dodruk).
Hasła przedmiotowe
Planowanie strategiczne
Streszczenie
Poznaj metody działania najlepszych – Billa Gatesa, Andy’ego Grove’a i Steve’a Jobsa – i zostań rekinem biznesu.
Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy – Intel, Microsoft i Apple – które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie. Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs.
Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie.
– John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela Michael A. Cusumano jest profesorem zarządzania i wykłada w Sloan School of Management oraz w School of Engineering MIT. Jest autorem i współautorem książek, w tym bestsellera Microsoft Secrets. Wraz z Davidem Yoffie napisał książkę Competing on Internet Time, która znalazła się na liście 10 najlepszych książek tygodnika „BusinessWeek”.
David B. Yoffie jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i ma najdłuższy staż w radzie dyrektorów Intela. Jest autorem wielu książek znanych także w Polsce. Często gości na łamach „New York Timesa”, „Wall Street Journal” i „Harvard Business Review”. Wraz z Michaelem Cusumano napisał książkę Competing on Internet Time, która znalazła się na liście 10 najlepszych książek tygodnika „BusinessWeek”.
245
%a Zasady strategii :
%b Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs : pięć
ponadczasowych lekcji /
250
%a Wydanie I (dodruk).%a Wydanie I (dodruk).
260
%a Poznań :
%b Rebis,
%c 2021.
300
%a 302 strony :
%b ilustracje ;
%c 24 cm.
520
%a Poznaj metody działania najlepszych – Billa Gatesa, Andy’ego Grove’a i Steve’a Jobsa – i zostań rekinem biznesu.
Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy – Intel, Microsoft i Apple – które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie. Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs.
Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie.
– John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela
%b Michael A. Cusumano jest profesorem zarządzania i wykłada w Sloan School of Management oraz w School of Engineering MIT. Jest autorem i współautorem książek, w tym bestsellera Microsoft Secrets. Wraz z Davidem Yoffie napisał książkę Competing on Internet Time, która znalazła się na liście 10 najlepszych książek tygodnika „BusinessWeek”.
David B. Yoffie jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i ma najdłuższy staż w radzie dyrektorów Intela. Jest autorem wielu książek znanych także w Polsce. Często gości na łamach „New York Timesa”, „Wall Street Journal” i „Harvard Business Review”. Wraz z Michaelem Cusumano napisał książkę Competing on Internet Time, która znalazła się na liście 10 najlepszych książek tygodnika „BusinessWeek”.
650
%a Planowanie strategiczne
700
%a Cusumano, Michael A.
%e Autor%e Autor
700
%a Jóźwiak, Bożena
%e Tłumaczenie
920
%a 978-83-8188-273-6 :