okładka

Zasady strategii : Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs : pięć ponadczasowych lekcji

Yoffie, David B., Cusumano, Michael A. Autor Autor, Jóźwiak, Bożena Tłumaczenie

Rok wydania: 2021.

Planowanie strategiczne, Zarządzanie, Przywództwo, Poradniki

Autor
Yoffie, David B.
Cusumano, Michael A. Autor Autor
Jóźwiak, Bożena Tłumaczenie
Tytuł
Zasady strategii : Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs : pięć ponadczasowych lekcji
ISBN
978-83-8188-273-6 :
Miejsce wydania
Poznań :
Wydawnictwo
Rebis,
Rok wydania
2021.
Numer wydania
Wydanie I (dodruk). Wydanie I (dodruk).
Objętość
302 strony :
Rozmiary
24 cm.
UKD
005:005.2:316.46
Hasła przedmiotowe
Planowanie strategiczne
Zarządzanie
Przywództwo
Poradniki
Streszczenie
Poznaj metody działania najlepszych – Billa Gatesa, Andy’ego Grove’a i Steve’a Jobsa – i zostań rekinem biznesu. Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy – Intel, Microsoft i Apple – które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie. Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs. Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie. – John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela Michael A. Cusumano jest profesorem zarządzania i wykłada w Sloan School of Management oraz w School of Engineering MIT. Jest autorem i współautorem książek, w tym bestsellera Microsoft Secrets. Wraz z Davidem Yoffie napisał książkę Competing on Internet Time, która znalazła się na liście 10 najlepszych książek tygodnika „BusinessWeek”. David B. Yoffie jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i ma najdłuższy staż w radzie dyrektorów Intela. Jest autorem wielu książek znanych także w Polsce. Często gości na łamach „New York Timesa”, „Wall Street Journal” i „Harvard Business Review”. Wraz z Michaelem Cusumano napisał książkę Competing on Internet Time, która znalazła się na liście 10 najlepszych książek tygodnika „BusinessWeek”.
020
%a 9788381882736
080
%a 005:005.2:316.46
100
%a Yoffie, David B.
245
%a Zasady strategii : %b Bill Gates, Andy Grove i Steve Jobs : pięć ponadczasowych lekcji /
250
%a Wydanie I (dodruk).%a Wydanie I (dodruk).
260
%a Poznań : %b Rebis, %c 2021.
300
%a 302 strony : %b ilustracje ; %c 24 cm.
520
%a Poznaj metody działania najlepszych – Billa Gatesa, Andy’ego Grove’a i Steve’a Jobsa – i zostań rekinem biznesu. Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy – Intel, Microsoft i Apple – które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie. Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs. Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie. – John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela %b Michael A. Cusumano jest profesorem zarządzania i wykłada w Sloan School of Management oraz w School of Engineering MIT. Jest autorem i współautorem książek, w tym bestsellera Microsoft Secrets. Wraz z Davidem Yoffie napisał książkę Competing on Internet Time, która znalazła się na liście 10 najlepszych książek tygodnika „BusinessWeek”. David B. Yoffie jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i ma najdłuższy staż w radzie dyrektorów Intela. Jest autorem wielu książek znanych także w Polsce. Często gości na łamach „New York Timesa”, „Wall Street Journal” i „Harvard Business Review”. Wraz z Michaelem Cusumano napisał książkę Competing on Internet Time, która znalazła się na liście 10 najlepszych książek tygodnika „BusinessWeek”.
650
%a Planowanie strategiczne
650
%a Zarządzanie
650
%a Przywództwo
655
%a Poradniki
700
%a Cusumano, Michael A. %e Autor%e Autor
700
%a Jóźwiak, Bożena %e Tłumaczenie
920
%a 978-83-8188-273-6 :